Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



16 April 2011

Sabtu

Niat hati nk pergi Ipoh pg tadi...tp tk jadik plak...errmmmm.....dh siap2 pg td....dh smpai Butterworth pn....tggu tk beli tiket jer td....memey call plak...nk something coz nk p MRSM Balik Pulau....dr Butterworth terus pergi Baling....nasib ada bus pg td...dr Baling...pergi beli barang memey....pastu terus ke MRSM Teluk Teduri, Baling....tgk2 memey dh dok menunggu dr td g...kopak lg duit aku bulan nie....bg kt memey rm200 coz dia nk p Balik Pulau....errmmm...kering la poket aku bulan nie....dr Baling pergi Balik Pulau jap...ada keja ckit kt sana....tk smpai sejam kt sana...aku dh smpai umah...penat gilerrr today...smpai umah dh tengahari...tk larat nk beli makanan....aku terus naik rumah...kononya nk masak....tp...lg malas masak...niat hati nk tido...tp...tk terlena plak.....terus on9....borak BB n si dia...miss him so much...tp...apa nk buat...dia jauh dimata tp dekat dihati....bincang pasal program ke Taiping....then he's decide...TAK PAYAH PERGI.....ermmmm sbb dia tk dapat cuti utk turut serta....tp...aku dah dapat cuti nie....aku nk pergi juga....tp...dia tk bagi....errrmmm my keputusan ialah BALIK KAMPUNG la....dia setuju jer...amboiiiii.....errmmmm.....nk kena ckp kt depa la yang tk jadi p....n nk balik kampung.....so sorryyy group kedah 6 Komuniti...next event i join yea....so...hujung bulan 5 nie...balik kg..then terus ngan kenduri kawen my cousin