Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



11 Ogos 2011

Noktah Cinta

entah apa yang perlu aku ceritakan...dia marah tiba2...terus merajuk...menyepikan diri...tidak mahu di ganggu...lalu aku bagaimana ??? bagaimana dengan rajuk ku ?? marahku ??? dia tk pernah ambil peduli...kalau hanya aku saja yang perlu peduli hati dia....bagaimana hati aku ??? lama2 aku semakin bosan dengan kerenah dia...bosan dengan rajuknya....bosan dengan marahnya...lalu ku putuskan utk berdiam diri...biarlah dia dengan sikap keras kepala.....bila bersendirian begini...hati ku tenang....kerja2 yang tertangguh dapat ku laksanakan....ermmm...petandanya,....aku perlu JAUH darinya.....sekarang...aku mmg semakin jauh darinya....gambar2nya ku delete...no phone nya ku delete...malah ku block kan no dia....bila aku buka emel...bersepah2 pesanan darinya.....namun aku bahagia bersendirian begini....maaf abg...noktahnya telah ku temui......