Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



20 Ogos 2011

Rahsia Hati

tak tahu di mana silapnya, aku terbecerita kepada kepada SI tentang apa yang terjadi antara bos dan aku, tidak sengaja bercerita, kalau boleh aku mahu pendam semua kisah duka di hati, biarlah tak siapa yang tahu apa yang kurasa saat berdepan dgn depa smua. Namun segalanya telah terjadi, dan ku harap biarlah semua ini antara aku dan SI shj yang tahu. aku mahu pendam semua ini selagi aku termampu. aku mahu kembali ke tempat asal ku. di sana aku akan damai sedamainya. aku tidak perlu kusutkan pemikiran aku dengan benda2 kecil yang pada hemat aku mmg kecil pn. dan tak perlu dibesarkan. selama 5 bulan aku mampu bertahan kenapa tidak lagi 4 bulan. mampukah aku hadapi kekusutan ini lagi ??? aku rasa aku sudah penat dah sudah tidak berdaya lagi untuk 4 bulan ni.

bukan aku minta ganjaran atau perhatian dari hasil2 kerjaku, tapi pandanglah sekejap kepada hasil kerjaku walau pn sebelah mata. apa guna aku bertukus lumus untuk semua ini kalau tak di hargai. segala usaha penatku rasa begitu sia2...

Tuhan. Bantulah hambamu ini utk kembali ke tempat asalku...aku mahu pergi dari sini.....dan sampai masanya aku akan pergi....namun...aku mahu pergi sekarang....aku buntu lama2 di sini