Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



7 Oktober 2011

Bila Rindu




Alhamdulillah...setelah berminggu2 dia menyepikan diri dari aku...hari ini dia kembali kepada aku...sungguh aku rindukan dia lebih dari segalanya...mendengar suaranya sahaja membuatkan aku sedar...aku mmg perlukan dia dalam hidup aku...aku ingin bahagia bersamanya....ternyata dia bukan melupakan aku...dia memegang amanah pada tanggungjawab kerja dia...aku tahu dia terlalu sibuk dengan tanggungjawab itu...aku tak pernah salahkan dia...sbb itu aku masih menunggu dia sehingga kini....namun...aku simpati juga dengan dia....di celah2 kesibukan dia...dia masih sempat mencuri masanya untuk berbual dengan ku...kedengaran suaranya yang amat letih...aku tidak sepatutnya tamak untuk merebut dia...terima kasih abg...terlerai sudah kerinduan di hati sayang...i will miss u again...take care abg...love u always