Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



25 Mac 2012

Kisah Suka & Duka



Selamat hari lahir yang ke 27 kepada dia yang pernah bertahta di hati ku...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki olehNya dan sentiasa di bawah rahmatNya...hampir 4 bulan aku kehilangan diri mu, namun di hari bahagia ini aku ingin mengucapkan selamat hari lahir....tetapi aku tak terdaya untuk mengucapkan di alam nyata bila aku tahu kau kehilangan bonda tersayang di hari lahirmu...semoga kau tabah menghadapi dugaan Allah ini kerana sesunggguhnya Allah swt lebih menyanyangi bondamu.....doakan bondamu semoga bondamu tenang di sana...aku terkilan kerana aku tidak sempat mengenali bondamu dengan lebih dekat...al-fatihah