Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



19 Mac 2012

Tenggelam...tenggelam..tenggelam...timbul


Betapa lamanya aku tinggalkan halaman ini menjadi semak...bukan tak sudi untuk meluah apa2...cuma hati ku terlalu duka untuk mencatatkan kisah hidupku...semuanya bermula bila dia tiba2 sering mengelak dariku....smpai satu saat dan ketika aku menemui jawapan itu...kau bukan lagi idaman hatiku bila kebenaran telah terbukti...lalu aku putuskan semuanya perlu berakhir di sini walau kau muncul untuk menyata kekesalan...tp...maaf..aku bukan seorang pemaaf yang baik bila kebenaran terbukti di depan mataku...segalanya telah berakhir...

Namun kini aku muncul lg dengan yang lain...dan aku harap dia adalah yang terakhir dalam hidupku...hari2 aku lalui dengan merinduinya...biar jauh di mata namun ku percaya dia akan tetap setia....namun jika sebaliknya...aku redha dan terima ketentuan ini dariMu Ya Allah...mungkin dia bukan jodohku...

Walau minggu ni aku terlalu busy dengan kerja2ku hingga kekadang aku melupakan mu...namun...bila tiba malam...aku tetap akan merinduimu...

* Jiwang2 nie...layan lagu Hattan sat...CINTA PERTAMA...walau dia bukan cinta pertama namun ku harap dia adalah yang terakhir