Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



20 Julai 2009

bila hati kecil ku bersuara...


kali ini adalah tentang hati kecil ku bersuara....selalu nya tak jadi cam ni.....apa yang aku fikir time tu...time tu gak aku akan buat keputusan.....tapi kali ini...aku heran....tetiba hati kecil ku bersuara...jangan.....betul ke....?...aku terfikir semula....berkali-kali aku terpaksa memikirkan...aku tak tau apa keputusan yang akan aku ambil pada kali....menerima atau menolak...tapi si dia belum buat keputusan....lalu...hati kecil ku mula bersuara...abaikan dulu...tumpu kan pada pengajian...lalu kuputuskan teruskan pengajian....dan melupakan semua yang berada di sekeliling ku....kesudahan nya....aku cuba berdikari semula...bermula seperti dulu....untuk mu....bila hati kecil ku bersuara...kau tiada lagi dalam kamus hidup ku...