Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



21 Julai 2009

hari ini dan semalam

hari ini adalah lebih baik dari semalam....dan aku gembira bila semua ini berlaku dalam hidup aku...hari ini si dia call aku....katanya nak kembali semula....perlukah aku beri peluang kedua kepadanya...tapi siapa dia dalam hidup aku....pentingkah dia dalam hidup ku....dan kenapa aku perlu memberikan dia peluang kedua itu.....sedangkan peluangnya telah terbentang luas di hadapannya...jadi kenapa perlu aku memberi peluang itu....dan apabila si dia mensia-siakan peluang itu...maka telah ku tutup semua pintu hati ku...hari ini dan semalam tidak akan sama...jadi hargailah kesemua peluang yang datang dalam hidup kita.....kerana peluang yang terbentang luas tidak akan datang dua kali......oleh itu hargailah ia sayang......ku mendoakan kau bahagia walau tanpa aku.....hati ku akan tertutup selamanya buat insan bergelar lelaki....maafkan aku sayang....peluang itu sudah ku kuburkan bertahun yang lalu.....lalu....dalam hidup ku....hari ini dan semalam.....semuanya membuatkan aku bahagia dan gembira....senyum seindah suria...tiada lagi rasa kecewa yang hadir dalam hidup aku....