Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



13 Januari 2010

China

setelah lama dia pergi....dia akan kembali penghujung Januari ini....akan ada brita baik atau buruk darinya....harap2...brita baik yang akan kuterima sekembalinya dia ke Malaysia...menanti penghujung Januari...membuatkan aku tidak sabar....membuatkan aku ternanti2...slamat kembali buat dia yang aku tunggu...

esok...akan bermula hiking aku ngan staf kt ofis kt Bukit Jambul.....harap kali ni...bleh naik smpai ke puncaknya....tp....tk sure lagi bleh hiking atau tk sok ptg....kena tggu kesihatan boss kembali sihat dulu...baru bleh naik...kalau boss tk pi...aku pn tk p la....harap2....boss sihat sok....bleh la aku menebus kekecewaan ku last week...kerana tk dpt naik ke puncak....separuh pn aku tk smpai...suku perjalanan ja aku smpai...itu pn dh semput gilerrr....hampir2 pitam....harap kali ni bleh la aku naik....aku ingin aktiviti ni menjadi rutin...supaya badan nnti sentiasa sihat...dan segar hendaknya....