Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



12 Januari 2010

Dia...

lamanya dia menghilang...hampir 3 bulan....ke mana dia pergi..??..kenapa dia hilang tanpa pesan...di saat begini...aku amat memerlukan dia...menghiburkan hati ku yang kembali kesunyian...jgn tinggalkan aku lama2...nnti aku akan terus melupakan mu...ada cerita yang aku nk kongsi dgn mu...tragedi Ramadhan baru2 ini...W kembali smula setelah di jemputnya...menjadikan malam ku terus diselubungi ketakutan...hakikatnya...aku merindui kelibat dia....gerak geri dia...diri dia....smua yang ada pada dia...aku rindu....aku perlukan dia...untuk meluahkan kegusaran hatiku...kepada dia....bolehkah kembali smula dalam hidupku....walau seketika cuma.....untuk di saat ini sahaja....