Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



24 Januari 2010

dia bukan sahabat y ku cari

knapa kegembiraan ku pada ari sabtu diragut pada ari ahad....??aku sedih dengan perkhabaran ini....knapa aku yang menjadi orang terakhir yang tau....adakah di sebabkan dia adalah sahabat ku....smua org mendiamkan crita ini....walau sahabat baik sekali pn...aku perlu tau akan crita ni.....agar dapat ku cari diri ini dalam diri dia....suatu perkhabaran y amat menyakitkan hatiku....aku tk dapat trima kenyataan ini....kerana dia adalah sahabat ku....perlu kah aku buang jauh2 dirinya....kemudian aku kutip smula....atau aku buang tanpa meninggalkan jejak.....aku perlukan jawapan pada setiap persoalan yang ku lontarkan....


lupakah dia pada kenangan y lalu...lupakan dia pada janji2 dahulu...lupakah dia pada diri ku...lupakah dia pada diri dia y sebenar.....bolehkah aku undur kembali waktu2 dulu....agar smua ni aku tk lalui....aku bukan setabah sesiapa.....aku hanya insan biasa.....ada jiwa dan perasaan.....aku tk salahkan sesiapa.....cuma aku kecewa dengan sikap dia.....inikah sahabat y aku kagum suatu masa dulu...walau ku tahu siapa diri dia....inikah sahabat y mengucapkan kata2 semangat suatu masa dulu....walau ku tahu dia pernah rebah......inikah sahabat y ku kenal suatu masa dulu.....walau ku tahu masa akan merubah dia.....knapa aku boleh menganggap dia sahabat....walau ku tahu dia tidak layak untuk gelaran itu....lalu ku buang diri dia jauh2.....buatmu yang pernah bergelar sahabat......aku seorang pendengar......BUKAN pemaaf.....BUKAN pendendam....



namun kedukaan ku sedikit terubat dengan pertemuan sahabat lama yang ku cari2 selama ini...terpisah hampir 2 thun.....akhirnya dia menghubungi ku mlm ni....sdh lama aku terputus hubungan dengan dia...dan pada malam ini....kerinduan aku pada dia terubat....sedikit sebanyak....kesedihan aku terubat.....tidak sabar aku mahu berjumpa dia.....tggu aku tau....ingat lagi kisah2 kita dulu......aku slalu berharap....agar suatu masa nnti....masa akan berundur......tapi mustahil kan.....aku rindu saat2 itu.....miss u...miss every moment....pada dia....kau bukan sahabat yang ku cari.....