Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



18 Januari 2010

kawen


sebut pasal kawen....bulan 2 n 3 ni....cuti Tahun Baru Cina n cuti sekolah....smua pasangan nk kawen....sepupu aku pn nk kawen bulan 3 ni...best kenduri kawen kt kg2 ni...smua aktiviti dilakukan secara gotong royong...dari sebelum kenduri hingga lepas kenduri....smuanya berpakat n bekerjasama....di sini la...semangat kejiranan akan terjalin...sanak saudara akan bertemu...walau di ceruk mana mereka menghuni...smuanya akan berkumpul pada hari y gembira n meriah ni...

cerita kali ni....pasal sepupu aku y nk kawen ni....depa y nk kawen...aku y penat...sebabnya...aku tk suka shopping...apatah lagi seharian suntuk tercongok kt pusat membeli belah...aku terpaksa ikut depa...pilih barang2 untuk kenduri nnti.....dari barang keperluan pengantin hingga ke acara majllis.....penatnya usah dikira la.....dua hari berturut2 tenaga aku dikerah....dah la panas....kering tekak aku...kaki pn sakit2....lenguh sana sini...maklum la dh tua.....sakit2 smua....

hari sabtu....teman dia survey barang2 kenduri....aku dh lenguh gila....ari ahad teman dia beli barang....satu bdn dh sakit2....next week nk kena teman g.....aduiiiiii...penat lagi la aku ni.....