Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



7 Jun 2010

JUNE

4 Jun yang lalu genap la usia aku y ke 29....teman2 mengucapkan selamat datang ari tua.....tk mengapa....umur cuma angka.....namun jiwa aku masih muda....masih belum tinggalkan ultraman, wonderpets, doraemon, dll.....bila usia semakin meningkat...tiada persoalan lain yang ditanya ...."Bila nk kawen?".....aku bosan dengan persoalan itu...jawapan aku "Belum sampai seru"...boleh kah begitu.....??? itu la jawapan aku bila ditanya...bila usia aku telah menempuh angka 25....aku tidak lagi memikirkan urusan ini....aku terus menumpukan kepada hidup aku.....bertekad nak memajukan diri dalam pendidikan....membantu meringan beban keluarga.....mengumpul harta untuk keluarga besar aku....urusan kawen aku...dengan sendiri nya telah meninggalkan aku.....namun....bila teman2 mempersoalkan isu ini....aku mula mencongak2 kehidupan di samping lelaki bergelar suami.....aku mula melihat teman2 yang rata2 telah berumahtangga dan mempunyai anak....namun bgku tiada apa2....kadang2 aku melihat dunia mereka penuh ribut....adakah aku juga akan mengalami nasib sebegitu andai ku punya suami....entah lah....bila difikir2 semula....aku bahagia hidup sebegini....tiada yang menyekat langkah kaki ku....aku masih boleh balik ke kampungku bila2 masa sahaja......aku takut lelaki yang bergelar suami nanti tidak memahami aku....dan aku juga tidak memahami dia...entah lah...yang pasti aku bahagia....buat teman2 yang selalu bertanya isu ini....aku tiada jawapan yang relevan untuk dijawab....kerana aku telah menolak tepak sirih yang dihulurkan....


7 Jun adalah hari lahir ayah aku yang ke 57 .....selamat hari lahir ayah....aku lupa nk wish.....hehehhehe...soriii ayah...lupa sesangat....ayah telah wish untuk aku....sehari sebelum birthday aku....namun untuk birthday dia....aku lupa....tapi aku masih sempat wish untuk ayah....namun tiada kek atau hadiah yang dapat aku beli untuk ayah....aku bercadang hujung minggu ni...aku nak balik kampung.....nak beli something yang ayah suka.....mungkin baju or kasut.....entah la.....masih tengah berfikir lagi ni......Happy Birthday Shahari Majid


11 Jun pula adalah hari lahir anak buah aku (org utara kata anak menakan).....baru nak masuk setahun....happy birthday Nurul Iman Saffiya Che Azam....aku tidak terlalu rapat ngan anak buah aku yang sorang ni...entah la....hakikatnya....aku kurang suka budak2 kecil....sebab itu aku kurang rapat n mesra....untuk anak buah aku ni....aku tk tau nk beli apa....dalam fikiran aku.....nak beli baju raya ja....nak beli kaler ijau ja.....hehehehe...sebab aku suka ijau....tp aku tk tau saiz badan dia plak....beli baju untuk aku....aku reti la....untuk budak2 aku tk reti....tk pa....nanti aku minta bantuan adik aku....apa punya mak menakan daaaaa......


pas tu....nantikan birthday adik aku yang bongsu and yang ke 5 plak....bulai Julai nanti....takut lupa nak wish plak nanti.....aku memang cam tu....sekarang ingat la....by that time....aku lupa la....


tmiey~~~~

happy birthday Zuziirmayanti Shahari
happy birthday Shahari Majid
happy birthday Nurul Iman Saffiya Che Azam