Anggerik Hijau


Heart


Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie Trying to Conceive Event tickers Daisypath Happy Birthday tickers



7 Jun 2010

SEPI

tiba2 dunia yang selalunya hingar bingar....bagaikan dilanda garuda....aku perasan smua ni...semuanya bermula dari awal tahun lagi...namun ku abaikan...kerana bgku.....TIDAK MUNGKIN...namun selepas tarikh keramat itu .....4 JUN 2010 (Jumaat) ....andaian itu menjadi REALITI....namun bagaimana dapat kubantu....kerana aku hanya insan biasa dan dtg dari kelompok yang biasa...lalu ku pendam semua ini....namun aku menjadi TIDAK SAMPAI HATI......aku cepat merasa kesian...kerana dia orang yang terlalu rapat dengan ku....lalu bagaimana dapat KU BANTU.....aku merencana pelbagai agenda untuk membantu....namun akhirnya menemui KESUKARAN...kerana aku orang luar....aku mengambil keputusan untuk bergerak sendiri....namun aku takut untuk MELANGKAH.....takut dikatakan aku KECIL HATI.....TIDAK.....aku bukan berkecil hati....namun cuba mencari jalan penyelesaian.....agar KEBAHAGIAAN itu.....datang semula dalam hidupmu....aku harus BERSABAR.....kerana bahagia itu ada....cuma bukan dengan ku.....tapi dengan DIA.....ahhhhhh...inilah rencah dunia.....yang harus kuhadapi.....tapi.....SANGGUPKAH AKU...????? jangan menolak ketentuan TAKDIR